Home Blogg 2010 mopsarna fick kompisar på besök
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
mopsarna fick kompisar på besök PDF Skriv ut Skicka sidan
Lördag 13 mars 2010 03:18

och ville gärna att de skulle sova över...

och så klart- det är ju alltid roligare att vara många.

Svea är en fenomenal "tuggpinne" letare / finnare

det slår aldrig fel att hon kommer med en pinne i munnen- trots att ALLA är upplockade-

och svarta systrarna kan inte låta bli att reta Svea- dom liksom bara glider förbi med ngt nonchalant hängande i ena mungipan- och Svea blir lika irriterad varje gång-

Hoppas solen idag /imorgon blir lika varm & skön som den var igår- det var ljuvligt nere på isen

...........................

Jag har inte bestämt mig för om det var en bra eller mindre bra dag idag (igår)

- jag hann pendla mellan att bli riktigt irriterad (nästan arg) till att bli på bra humör (nästan glad ;-)

Är i alla fall anmäld till rallylydnadsinstruktörskursen- jag och lille Svart- så vi får nog damma av våra kunskaper en smula.

Einar fick ju för sig att han skulle lägga till små egna snurrar lite här och var- helt utanför programmet-

och en mops som fått för sig något kan vara en smula envis...

Det är tur att vi kan träna på Hundhuset- våra golv är väl så hala- och än är det inte sommar

- men det ska bli jättekul att sätta igång med träning på allvar igen-

sen var det ju det där med snabba lägganden för att kunna köra lydnadsettan... vi har lite olika uppfattning om vad som är snabbt- lille svart och jag Cool

Comments
Add New
+/-
Write comment
Name:
Email:

Website:
Title:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 

:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:

Please input the anti-spam code that you can read in the image.
Lena  - Tuva då?   |2010-03-13 08:36:30
Hon har definitivt rätt uppfattning om vad som är snabbt, och inklickad är
hon ju redan sedan ung ålder, du får lägga till mygmedelsmomentet till
rallylydnaden så kommer segrarna på löpande band.
Petra & Töserna  - Piteå     |2010-03-13 09:25:17
Hejsan!
Jag blev ju eld och lågor när jag såg att dvärhundsklubben skulle
ha utställning, trodd att dom hade som ssrk och sbk två valpklasser men det
hade dom ju inte. Så min lilla Indra får ju inte vara med Men om vi hinner
efter att Honey är ställd på skk hade jag tänkt komma och titta, men det
beror ju på hur det går för Honey som sagt Men Juli utställningen i
Piteå hoppas jag på kunna vara med, då har hon åldern inne i alla
fall.

/Petra & Töserna
dsf   |2010-05-13 05:50:49
We send you the best qualified Christian Louboutin and Herve Leger Dress with free shipping.And the discount MBT Shoes so hurry up and meet the Vibram Five Fingers time.Do not need to worry about the Jimmy Choo Shoes season all the time,so it is the same with the Manolo Blahnik Shoes.just come and buy some P90X DVD films.Jimmy Choo Shoes Jimmy Choo Shoes Chanel Shoes Chanel Shoes Yves Saint Laurent Yves Saint Laurent Manolo Blahnik Shoes Manolo Blahnik Shoes Vivienne Westwood Shoes Vivienne Westwood ShoesTory Burch Shoes Tory Burch Shoes Louis Vuitton Shoes Louis Vuitton Shoes Miu Miu Shoes Miu Miu Shoes Salvatore Ferragamo Shoes Salvatore Ferragamo Shoes Sergio Rossi Shoes Sergio Rossi Shoes Lanvin Shoes Lanvin Shoes Marc Jacobs Shoes Marc Jacobs Shoes Coach Shoes Coach Shoes Prada Shoes Prada Shoes Gucci Shoes Gucci Shoes Fendi Shoes Fendi Shoes
Christian Louboutin Sale Christian Louboutin Sale Christian Louboutin Discount Christian Louboutin Discount Christian Louboutin Knockoffs Christian Louboutin Knockof...

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

English Finnish French German Spanish Swedish

Bloggbilder