|
-väl hemma är det gott med gemensam filtallrik |
|
|
|
|
Tisdag 16 februari 2010 00:39 |
|
 somliga hade redan ätit färdigt och återvänt till någon form av viloläge
dagen började tidigt ( alarmväckning...) och det handlade om att koppla på hjärnan direkt- renskrivning, kopiering & formulering av överklagande- -gissa om man blir klarvaken rätt fort... Kamrat H & Tuva körde iväg till "sina hundar" och jag masade mig in i duschen för att vakna till ytterligare. Besök & "handling" hos mor & far och sen Hundhuset... Woaw vilket rejs det blev.... och somliga besökanden var färdiga att ta hem alla 6 mopsar- på stuberten... idag var det Udia som bedårade mest- hon satt gärna i famnen och viftade med ögonfransarna Black Magic & jag passade på att köra igenom lydnadsettan- och attans så bra han går... (måste kolla när det går ngn ly 1:a som inte krockar med ev utställningar) Vi passade på att köra balansövningar med hela gänget- och Udia hade egen agilityträning - sen god middag hod herrarna H & U (och som vanligt ägnade jag mig åt "okynnesätning"..) dock fick punschen anstå till en annan gång.... Väl hemma var det t-r-ö-t-t-a mopsar som käkade middag- och somnade omg. Imorgon står städning på schemat för somliga- andra ska jobba... 
|