Home Blogg 2010 - hur kan 1 liter mjölk
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
- hur kan 1 liter mjölk PDF Skriv ut Skicka sidan
Fredag 22 januari 2010 23:30
under en vandring i affären sluta med 4 överfyllda kassar ???

Vi behövde bara mjölk, och skulle inte handla mer...
- men kundvagnen bara fylldes på och fylldes på - märkligt Undecided

Det där med att vara "ägd av en mops" har liksom blivit klarare och klarare för mig de senaste dagarna.
- Att Einar hade väl utvecklade divalater har stått fullständigt klart sen länge - men att de andra så snabbt anammade prinsesstendenser (ja kanske inte Tuva då) - det hade jag inte riktigt koll på-
Jag råkade avslöja mitt nya favoritställe- i soffan framför brasan- hur klantigt som helst
- för den lilla hörna som är tom på fotot är det jag numer erbjuds... det gäller att vika ihop benen ordentligt-
(jag behåller dock mitt värsta övertramp för mig själv- det får skyllas på övertrötthet och därmed följade obetänksamhet...
Sen råkade jag placera Einar tillsammans med brudarna när jag gick och la mig, och tog med Siri istället- och snacka om att en mops har ett stort register protestljud.... han var ordentligt förfördelad och s-u-r
-------------
For in till stan idag för att köpa x-tra supergott & extremt nyttigt (och dyrt) foder till Siri idag..
Hon tittade ner i skålen, lukatde lite, rynkade på nosen och tittade på mig
- var är leverpastejen?
Sen vände hon sig om och skred med högdragen min till andra sidan av rummet........
Comments
Add New
+/-
Write comment
Name:
Email:

Website:
Title:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 

:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:

Please input the anti-spam code that you can read in the image.
Susanna     |2010-01-23 20:43:21
Känner igen mig i soffbilden, fast här ligger jag under filten och resten,
två katter och tre hundar ligger utspridda ovanpå
Anonymous   |2010-02-01 10:02:41
Van Noten deftly combined far-flung fabrics for a hybrid look that managed
to be Louis Vuitton chic, despite being equal parts naughty English louis vuitton outlet schoolboy and couch potato.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

English Finnish French German Spanish Swedish

Bloggbilder