|
Fredag 22 januari 2010 23:30 |
under en vandring i affären sluta med 4 överfyllda kassar ???
Vi behövde bara mjölk, och skulle inte handla mer... - men kundvagnen bara fylldes på och fylldes på - märkligt 

Det där med att vara "ägd av en mops" har liksom blivit klarare och klarare för mig de senaste dagarna. - Att Einar hade väl utvecklade divalater har stått fullständigt klart sen länge - men att de andra så snabbt anammade prinsesstendenser (ja kanske inte Tuva då) - det hade jag inte riktigt koll på- Jag råkade avslöja mitt nya favoritställe- i soffan framför brasan- hur klantigt som helst - för den lilla hörna som är tom på fotot är det jag numer erbjuds... det gäller att vika ihop benen ordentligt- (jag behåller dock mitt värsta övertramp för mig själv- det får skyllas på övertrötthet och därmed följade obetänksamhet... Sen råkade jag placera Einar tillsammans med brudarna när jag gick och la mig, och tog med Siri istället- och snacka om att en mops har ett stort register protestljud.... han var ordentligt förfördelad och s-u-r ------------- For in till stan idag för att köpa x-tra supergott & extremt nyttigt (och dyrt) foder till Siri idag.. Hon tittade ner i skålen, lukatde lite, rynkade på nosen och tittade på mig - var är leverpastejen? Sen vände hon sig om och skred med högdragen min till andra sidan av rummet........
|