|
Torsdag 21 januari 2010 02:17 |
Nu kan jag andas ut- hemsidan är tilbaka... även om jag knappt vågar göra några ändringar... om den skulle försvinna igen. ( men det var inte mitt fel denna gång.... i alla fall inte bara )

Hade tänkt ta några nya bilder på Siri idag- men hon hade ingen lust att samarbeta- så vi gör ett nytt försök i morgon Tekla däremot poserar gärna i bakgrunden... (bilderna är av usel kvalitet- men i brist på bättre...)
 men hon börjar bli en riktig tjockis, lill Siri. Och i sin värld är hon nog gigantisk. Hon knorrar och stönar när vi ska gå ut.... väl ute glömmer hon visserligen bort sig ibland och gör några riktigta race... Idag har jag varit till kinsesiologi-Maria och justerat nacken - och som alltid- en ny Annalena som kliver ut. Det är lika otroligt varje gång- och nu kanske jag kan sova lite mer än 2 tim / pass. Vi har ju delat soffa framför brasan några nätter, mopsarna och jag- och det är ju inte så att dom är speciellt generösa med att dela med sig av utrymmet. Så dräktiga eller inte- nu blir det hundsäng i natt... i alla fall för tjejerna. Beata visar ju tydligt att hon är en riktig mops- värme, sidenkuddar & praliner är hennes melodi- det där med att gå ut i tid & otid kan hon gott vara utan- när hon märker att det börjar bli time för att "slänga ut " mopsgänget på gården glider hon tyst & diskret in under kökssoffan tills faran verkar vara över.

|