Home Blogg 2009 -inte alltid lätt att ha ett harem
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
-inte alltid lätt att ha ett harem PDF Skriv ut Skicka sidan
Fredag 19 februari 2010 14:31

-när brudarna är många & med starka viljor

Annars glider han runt med "sina" sju damer - och verkar rätt nöjd med tillvaron.

Tyvärr är det för kallt för några längre utsvävningar-
vilket egentligen skulle behövas- både för 2- och 4-benta
Udia och svarta systrarna har en massa spring i benen som det inte riktigt går att matcha inomhus.
Jag tog fram lilla valptunneln- och Udia springer in och ut- både genom öppningarna & genom småhålen
(det går att pressa sig igenom- om man anstränger sig lite)
hon blev dock en smula paff när hon snabbt skulle genom- och det fanns ett Beata-stopp i andra ändan.

Gårdagen gick i nezeril- grönt the´och "egenmedicin" s tecken...
Z& L skulle komma över och klippa klor och käka kycklinggratäng-
men för andra eller tredje gången med just den maträtten blev det ändrade planer...
( till slut måste dom ju tro att den inte finns / jag inte kan laga den...) men snart ska ni får se Laughing
och som vanligt när jag känner mig en smula risig får jag massor av ideér på vad jag skulle kunna göra-
- när jag ändå är sjuk och inte kan lämna huset-
* städa ett förråd
* fixa i skåpen
* sy gardiner...
och som vanligt blir det absolut inget eftersom jag inte orkar...
utan hamnar halvliggande framför TV:n och en massa dåliga filmer...(dock ej sport- SÅ sjuk var jag inte)

Kamrat H hade inte tagit in ved- utan hävdade att det var slut färdigkluven ved...
- han vet att jag inte gillar div gnagare som kan finnas i vedbon´
Men...
med jättestora stövlar, tre sparkar på vedbodörren och med STAMPANDE steg trädde jag in...
( tittade inte ner mot golvet....)
och visst fanns det ved- i alla fall tillräckligt för några varma brasor.....
( och kamrat H skickades ut för att hämta in mer.....)

Idag blir det jobb... och jag har lyckats diska sönder ett av de handmålade norrbottensglasen Yell

Comments
Add New
+/-
Write comment
Name:
Email:

Website:
Title:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 

:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:

Please input the anti-spam code that you can read in the image.
Mirja   |2010-02-19 21:01:46
Vilken söt bild på Tuva och Beata som kom upp (random-bloggbilder)

Kul att ni kommer i morgon.
Einar - plågad?   |2010-02-24 21:49:34
Ho ho, det kan bli för mycket av det goda, Einar. Jobbiga typer och somliga av
dem brås dessutom på dig...
dsfa   |2010-05-13 05:52:28
We send you the best qualified Christian Louboutin and Herve Leger Dress with free shipping.And the discount MBT Shoes so hurry up and meet the Vibram Five Fingers time.Do not need to worry about the Jimmy Choo Shoes season all the time,so it is the same with the Manolo Blahnik Shoes.just come and buy some P90X DVD films.Jimmy Choo Shoes Jimmy Choo Shoes Chanel Shoes Chanel Shoes Yves Saint Laurent Yves Saint Laurent Manolo Blahnik Shoes Manolo Blahnik Shoes Vivienne Westwood Shoes Vivienne Westwood ShoesTory Burch Shoes Tory Burch Shoes Louis Vuitton Shoes Louis Vuitton Shoes Miu Miu Shoes Miu Miu Shoes Salvatore Ferragamo Shoes Salvatore Ferragamo Shoes Sergio Rossi Shoes Sergio Rossi Shoes Lanvin Shoes Lanvin Shoes Marc Jacobs Shoes Marc Jacobs Shoes Coach Shoes Coach Shoes Prada Shoes Prada Shoes Gucci Shoes Gucci Shoes Fendi Shoes Fendi Shoes
Christian Louboutin Sale Christian Louboutin Sale Christian Louboutin Discount Christian Louboutin Discount Christian Louboutin Knockoffs Christian Louboutin Knockof...
swg   |2010-06-25 08:33:14
swg credits and Star Wars Galaxies credits is important in the game. You can get swg Gold by yourself. You can buy swg credits in some site.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

English Finnish French German Spanish Swedish

Bloggbilder