Home Blogg 2009 -men Lena
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
-men Lena PDF Skriv ut Skicka sidan
Onsdag 01 juli 2009 09:42
du vet väl ( har hört / läst om) det hetsiga tempo som råder i den stora staden- och med dessa söner är minsann tiden planerad - mao nu kommer en liten uppdatering...
Landade i ett stekhett Stockholm-
lilla Twine levererades till sina nya ägare- och CaMilla- det kommer säkert att gå hur bra som helst Laughing
M hämtade oss andra- och det fanns en lillasyster som var sååååå glad att träffa sin stora dito. Hon kramade, kramade och kramade - strålade med hela ansiktet som en liten sol.
Bad, sol, grillning & en farmor som sov sig igenom några nattliga TV-program
Tidig morgon (igen) och minst lika stekig dag.
Nu var det Lo som hade "mammadag" och vi startade med en fotoprom mellan tullarna, Hornstull till Skanstull längs vattnet.
Latte & blåbärspaj på ett mysigt hamncafe´ ( kostade ungefär lika mkt som om vi köpt en av båtarna)
Sen hade vi bestämt att vi skulle göra ngt riktigt nördigt, svenskt och något som vi aldrig gjort tidigare- Allsång på Skansen-
och jisses Amalia
vi kom ut till Skansen på em - väl medvetna om att platserna bokats t-i-d-i-g-t ( tydligen tom dagen före) men riktigt så intresserade var vi inte
vi strosade runt och hälsade på älgarna, på LO´s favvopolare, järven, som antagligen inte ens finns där- även om Lo ( troligen som enda levande person) hävdar att han sett / pratat med den en gång, sälarna som hade ett ytterst mänskligt beteende i värmen, och en björn som solade
5 min före utsatt tid bega vi oss till det-stora- evenemanget
Och, jag som gammal kravallunge hittade så klart ett kravallstaket att hoppa upp på (Lo såg till att förankra mig) och vi SÅG faktiskt riktigt bra - hörde gjorde nog alla inom rätt lång omkrets-
och det var kul- även om jag i min vildaste fantasi inte trott att jag skulle hamna där Cool
( kan lägga ytterligare ett "jag var där" till mina tidigare)
hem i natten, käk på en solvarm balkong och ett nattligt parti MahJong- som jag vann ( för med Lo finns det inte - tilläts vinna)
Ny sovplats och idag blir det (tydligen) promenad till Skinnarviksbergen- och ikväll hemresa-
hade gärna stannat lite längre
(vänner igen Lena?)
Comments
Add New
+/-
Write comment
Name:
Email:

Website:
Title:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 

:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:

Please input the anti-spam code that you can read in the image.
Lena  - BFF   |2009-07-01 15:58:13
(om du förstår)

Love har rätt, det finns en järv, jag har sett den, maken
också. Vi lyckades se de 4 stora då vi var på skansen. Mäktigt, dock har jag
kvar varg och järv att beskåda i verkligheten men rör mig ju inte så ofta i
deras trakter... fast jämthundar har jag sett så det kanske är ok det med

Ja det känns bättre nu och någon, en viss L har visst redan klart för
sig hur jag ska trösta mig, har ni ingått någon pakt??? Men jag säger
bara:
N´s Roberta Fransson, take it or leave it
Anonymous   |2010-02-01 14:02:49
Van Noten deftly combined far-flung fabrics for a hybrid look that managed
to be Louis Vuitton chic, despite being equal parts naughty English louis vuitton outlet schoolboy and couch potato.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

English Finnish French German Spanish Swedish

Bloggbilder